• 12-02-2007, 19:45:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    demo bölümü hatalı galiba....

    Güsel parçalar var ama inmiyor maalesef....
  • 12-02-2007, 19:47:25
    #11
    evet o bölümde indirmek için foruma giriş yapmak lazımdı eski demoları silmeyi unutmuşum söylediğin için teşekkürler baya eksik var ama onu unutmuşum
  • 12-02-2007, 21:26:03
    #12
    logo dışında site pek hoşuma gitmedi desem ayıp olurmu ?
  • 12-02-2007, 21:26:55
    #13
    olmaz tabi
  • 12-02-2007, 21:31:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bende de durum tam tersi
    loqo hariç site çok qzl..
  • 13-02-2007, 11:35:38
    #15
    ben anlamadım sizi güzel mi olmuş kötü mü olmuş

    myspace ya da purevolume gibi Türkçe site var mı bildiğiniz incelemem gerekli
  • 13-02-2007, 11:43:46
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sade ve hoş olmuş, fakat renkler daha güzel olabilir.
  • 13-02-2007, 11:45:14
    #17
    bana biraz karışık geldi aga ama güzel kodlamışsın
  • 13-02-2007, 11:55:52
    #18
    teşekkürler yok o kadar sağlam değil kodlar
    renkler konusuna gelince napim sade bir site canımı sıkıyo istek kalmıyo siteye girmek için renkli olsun canlı olsun diye bunu yaptım