• 02-03-2009, 15:45:44
    #1
    Arkadaşlar Sub Alan Adımla google adsens imza kampanyası başlattım artık herkez magdur oldugunu imza kampanyasıyla söyleye bilir
    sitemizin adresi : İmza Kampanyası
    biliyorum ki bu bir sonuca varmıycak en azından kendimizi belli edebiliriz.
    İmza Kampanyası
  • 02-03-2009, 15:48:34
    #2
    komik arkaplanda tema vaktı logo harbi koptum burada
  • 02-03-2009, 15:49:29
    #3
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komik arkaplanda tema vaktı logo harbi koptum burada
    editlicek zaman olmadı
  • 02-03-2009, 15:52:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adsens değil adsense
    ayrıca hiçbir amacı yok adsenseden iyi oran veren varsa banada atın bir zahmet
  • 02-03-2009, 16:09:33
    #5
    Merhaba,

    Kişisel fikrim, böyle bir olaya girişilecekse daha profosyonel olabilirdi..

    "Çogu web site sayibleri bu olaydan çok etkilendi ve yeni reklam yerlerini atıldı ve boşa zaman harcadı"
  • 02-03-2009, 16:13:11
    #6
    Arkaplan ne alaka anlamadım Tema logosu ayrı bir olay zaten. Yazılar desen zaten okunmuyor

    Keşke biraz daha uğraşsaydın
  • 02-03-2009, 16:48:25
    #7
    Adsens diye bir şey olmadığından bakmıyorum bile siteye...
  • 02-03-2009, 17:12:38
    #8
    Özen 0
  • 02-03-2009, 17:16:17
    #9
    Adamlar diyecek ulan daha adımı yazamıyon bide benden paramı kazanmayı umuyon. Sen git adımı öğrende gel