Konu
Google Adsens İsyandayız
02-03-2009, 16:13:11
#6
KompLo
Arkaplan ne alaka anlamadım
Tema logosu ayrı bir olay zaten. Yazılar desen zaten okunmuyor
Keşke biraz daha uğraşsaydın