• 11-01-2007, 21:24:29
    #10
    Ortalıktaki bir çok salakça forumdan daha iyi başarılar dilerim yalnız forumlarla ilgili genel görüşüm bellidir yani genel forumlar bu saatten sonra zor...
  • 11-01-2007, 21:33:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tesekkurler.. zaten buyuk bır amacım yok gıttıgı yere kadar
  • 11-01-2007, 23:03:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    en azından vb kurmamışsın güzel olmuş siten
  • 12-01-2007, 10:46:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    tesekkurler.. kendı premodumu kendım yaptım.. hazırı pek sevmem ne yaptıgımı bılmelıyım..
  • 12-01-2007, 13:37:12
    #14
    Giriş Resmi Güzel
  • 12-01-2007, 22:58:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    tesekurler gorellık hosuma gıdıyor..
  • 12-01-2007, 23:10:45
    #16
    kardeş bendede var 3 tane forum işletmesi zordur üye zor çekersin ama sen ortamına girip muhabbetini yapıyorsan bundanda zevk alıyosan boşver isterse 10 tane üyen olsun ama kafan dinç olsun hitin olmasın günde 1-2 tıkın olsun bunlar önemli değil önemli olan ortamın güzelliği yoksa benmi yanlış anladım seni bende foruma önce bu mantıkla başladım bakalım değişecek gibi duruyo allah değiştirmesin diyelim ne diyelim

    tasarımın hoş en azından göz yormuyo hayırlı olsun
  • 12-01-2007, 23:19:40
    #17
    Üyeliği durduruldu
    evet tam anlamıssın bu da benım ıkıncı forumum bırıne bakmadım ısım hakkı dolmus kapanmıs bende sıl bastan basladım eskı uyelerıde eklemedım..

    arkadas ortamı ve muhabbet ortammı yaratmak benım amacımda.. ısı duserse gırıp alıp cıkıp gıden uyeler vs.. ıstemıyorum bunun ıcın bır modul bıle kurdum.. bellı zamanlarda uye temızlıgı yapacak fuzulı denılenlerı..

    maksat bısey aramaktan cok yenı ınsanlarla veya tanıdıklarınla msn ortamından uzakta bısıler yapabılmek..
  • 15-01-2007, 23:34:10
    #18
    mizahi, vakit geçirme üzerine bir forum sanırım. keşke türkçe bir isim bulsaydın. başarılar.