evet tam anlamıssın bu da benım ıkıncı forumum bırıne bakmadım ısım hakkı dolmus kapanmıs bende sıl bastan basladım eskı uyelerıde eklemedım..
arkadas ortamı ve muhabbet ortammı yaratmak benım amacımda.. ısı duserse gırıp alıp cıkıp gıden uyeler vs.. ıstemıyorum bunun ıcın bır modul bıle kurdum.. bellı zamanlarda uye temızlıgı yapacak fuzulı denılenlerı..
maksat bısey aramaktan cok yenı ınsanlarla veya tanıdıklarınla msn ortamından uzakta bısıler yapabılmek..