kardeş bendede var 3 tane forum işletmesi zordur üye zor çekersin ama sen ortamına girip muhabbetini yapıyorsan bundanda zevk alıyosan boşver isterse 10 tane üyen olsun ama kafan dinç olsun hitin olmasın günde 1-2 tıkın olsun bunlar önemli değil önemli olan ortamın güzelliği yoksa benmi yanlış anladım seni bende foruma önce bu mantıkla başladım bakalım değişecek gibi duruyo allah değiştirmesin diyelim ne diyelim
tasarımın hoş en azından göz yormuyo hayırlı olsun