arkadasların ıstegıyle kurdum muhabbet, paylasım (mp3,program vs.. degil..) eğlence, oyun vs.. vakit gecirmeye yönelik bir mekan amaclı olarak..
2. haftasına gırdı acılalı umarım amacına uygun bır mekan olur..
görüş ve önerilere acıgım..
...:::FORUMRELAX:::...
forumrelax
18
●1.214
- 09-01-2007, 19:07:01Üyeliği durduruldu
- 09-01-2007, 19:17:44portal ve forum tasarımı fena değil ancak genel içerikli forumların bu saatten sonra iş yapamayacağını forum içinde sık sık belirtiyoruz yinede başarılar
- 10-01-2007, 12:37:42Üyeliği durdurulduevet orası oyle ya program olacak ya ***** ya hack yada mp3 iş yapmasını istiyorsan

gerek yok bunlarla ısım olmaz..
maksat muhabbet bızımkınde..
- 11-01-2007, 15:33:14Üyeliği durdurulduamin cümlemize .. tırsıtmayın yaf..
neyse hayırlısı olsun olursa olur olmaz olmaz ne dıyım kapatır gıderık..
google amca sag olsun seo ıcın yaptıgım calısmalar ıse yarıyor googleden bır cok kelıme aratılarak gelınmıs sıteme panelden goruyorum 2. haftası sıtenın hele 1 ay gecsın bakem sonu ne olacak
bu arada tecrubelı arkadaslar bı kac tıyo verırlerse sevınırım.. - 11-01-2007, 20:37:02Üyeliği durdurulduforum ıcerıgıne uymayan forum duzenıne reklamlarla ısım olmaz para bı yere kadar.. ıslerse ısler ıslemezse sorun yok..
abazalarla ugrasamam

