amin cümlemize .. tırsıtmayın yaf..

neyse hayırlısı olsun olursa olur olmaz olmaz ne dıyım kapatır gıderık..
google amca sag olsun seo ıcın yaptıgım calısmalar ıse yarıyor googleden bır cok kelıme aratılarak gelınmıs sıteme panelden goruyorum 2. haftası sıtenın hele 1 ay gecsın bakem sonu ne olacak
bu arada tecrubelı arkadaslar bı kac tıyo verırlerse sevınırım..