arkadasların ıstegıyle kurdum muhabbet, paylasım (mp3,program vs.. degil..) eğlence, oyun vs.. vakit gecirmeye yönelik bir mekan amaclı olarak..
2. haftasına gırdı acılalı umarım amacına uygun bır mekan olur..
görüş ve önerilere acıgım..
...:::FORUMRELAX:::...