Facebookta o kadar çok grub varki yuh artık dedirtecek seviyede

Özelliklede Allah rızası için
Siz müslümansanız
Siz Türkseniz gibi devam eden grublar
Birde iddaya girenler yok mu gülüyorum bazen

Dedim bende Google Fun açayım İlk R10 da paylaşayım.

Ama idda falan yok öyle 5 milyon üye toplarım gibi
Ama heralde en az 4-5 bin üye olur

Olur mu?

Gruba Katılın