Facebookta o kadar çok grub varki yuh artık dedirtecek seviyede
Özelliklede Allah rızası için
Siz müslümansanız
Siz Türkseniz gibi devam eden grublar
Birde iddaya girenler yok mu

gülüyorum bazen
Dedim bende Google Fun açayım İlk R10 da paylaşayım.
Ama idda falan yok öyle 5 milyon üye toplarım gibi
Ama heralde en az 4-5 bin üye olur
Olur mu?
Gruba Katılın