• 21-01-2009, 21:34:44
    #1
    07.03.2009

    tasarımını değiştirdim.yorumlar...
  • 23-01-2009, 18:07:40
    #2
    up up up
  • 23-01-2009, 18:10:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun güzel yalnız -rep verdim açıkladım repte zaten
  • 23-01-2009, 18:32:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    güzel site tasarımda güzel olmus
  • 04-02-2009, 03:39:45
    #5
    ne yalan söyleyim siteyi kodlayan kişi olarak tasarımını çok beğendim. yakın zamanda scriptin son versiyonun çıkarmayı düşünüyorum.
  • 07-03-2009, 19:38:23
    #6
    site güncellenmiştir.
  • 08-03-2009, 01:06:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    anasayfa sanki biraz dar olmuş , hayırlı olsun.
  • 08-03-2009, 11:25:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bazı oyunlar acılmıyor :S