Konu
OyunKervanı
04-02-2009, 03:39:45
#5
sakirsensoy
ne yalan söyleyim siteyi kodlayan kişi olarak tasarımını çok beğendim. yakın zamanda scriptin son versiyonun çıkarmayı düşünüyorum.