Sitemi Yeniledim
www.webrenk.com
Weebin Renki Yuzu Olmak İcin Acıldık Ancak Bizim Dersler Yuzunden Rengimiz Attıgı İcin Simdilik Kendi Kendine Gidiyor
İsallah Yaz Gelsinde Webin Tozunu Attıralım
www.webrenk.com
16
●1.558
- 22-12-2006, 20:16:04Üyeliği durduruldu1- yazılar çok dikkat çekiyor küçült..
2- sol üstteki yazılar sola kaymış..
3- spam yapıyorsun,yapmamalısın...
4- aşağıdaki toplist bannerleri çok dağınık olmuş,zaten yüzlerce spam kelime koymuşsun,site çok ağır açıldı
bunun dışında her şey güzel
na kaldı ben de bilmiom.. :P
- 22-12-2006, 22:50:17Üyeliği durduruldu(Ç)Alıntı bir siteylemi webin tozunu arttıracaksın ?ofergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitende kullandıgın duyurular vede üye değilseniz tıklayın resimleri bana ait
Bir arkadaş içn yapmıştım.Galiba o siteden (Ç)Alıntı yaptın.
Neyse hayırlı olsun.Güle güle kullan
domaine yazık
na kaldı ben de bilmiom.. :P