Türkiye'nin en kaliteli edebiyat sitesi Edebiyat Diyarı - Edebiyat - edebiyat
Edebiyat Diyari
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum...
Edebiyat Diyari
4
●928
- 23-12-2006, 20:15:07Üyeliği durdurulduaçıkca yorum yapmak gerekirse ben pek beğenmedim, evet emek vermişsin ama çok karışık site biraz daha sade yapsan çok güzel olacak.
footer ve sağ blokları biraz daha güzelleştirmelisin
konu dışı : yaw sen bu xoops u nasıl kurdun 3 haftadır kuramıyorum. yardımcı olmak istersen pm. den msn adresini yazarmısın