açıkca yorum yapmak gerekirse ben pek beğenmedim, evet emek vermişsin ama çok karışık site biraz daha sade yapsan çok güzel olacak.

footer ve sağ blokları biraz daha güzelleştirmelisin

konu dışı : yaw sen bu xoops u nasıl kurdun 3 haftadır kuramıyorum. yardımcı olmak istersen pm. den msn adresini yazarmısın