• 29-12-2008, 17:34:52
    #10
    Hayırlı olsun
  • 29-12-2008, 17:41:55
    #11
    Güvenlik kodu olarak reCAPTCHA kullansanız daha kolay üye olurduk. Çok zor ötekinde kelimeleri seçmek. Ama yinede tutturdum
  • 29-12-2008, 17:45:02
    #12
    cuhadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlik kodu olarak reCAPTCHA kullansanız daha kolay üye olurduk. Çok zor ötekinde kelimeleri seçmek. Ama yinede tutturdum
    Dikkate alıcam teşekkürler uyarın için
  • 29-12-2008, 18:13:48
    #13
    yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkürler Ümit bey.
  • 29-12-2008, 23:47:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Üye Oldum. Hayırlı Olsun
  • 29-12-2008, 23:53:15
    #15
    bence forum değilde portal şeklinde güzel bi teme yapıp kodlasaydın daha güzel olurdu

    hayırlı olsun
  • 29-12-2008, 23:53:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Forum Olunca Tüm Üyeler Koyabilsin Diye Sanırım Tillom
  • 30-12-2008, 08:19:18
    #17
    Tillom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence forum değilde portal şeklinde güzel bi teme yapıp kodlasaydın daha güzel olurdu

    hayırlı olsun
    Düşünmedim Değil ama forum olması sanırsam daha iyi olucak
  • 30-12-2008, 09:09:10
    #18
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye Oldum. Hayırlı Olsun
    Teşekür Ederim BuRacK1994