Tillom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence forum değilde portal şeklinde güzel bi teme yapıp kodlasaydın daha güzel olurdu

hayırlı olsun
Düşünmedim Değil ama forum olması sanırsam daha iyi olucak