• 20-12-2008, 21:23:29
    #1
    Gezinirken bulduğum Atv Video Atv nin video bölümü. Clip Share kullanılmış. Adam gibi düzenlemesi dahi yapılmamış. Yakıştıramadım kendilerine
  • 20-12-2008, 21:29:26
    #2
    düzeltirler
  • 20-12-2008, 21:30:52
    #3
    Jackshoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düzeltirler

    Hazır sistem olması bile garibime gitti açıkcası
  • 20-12-2008, 21:31:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    jackshoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düzeltirler
    koskoca atv bi script yazdıramamış
  • 20-12-2008, 21:31:57
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynen krizden kaynaklı galiba utanmasalar onarcade falan kullanacaklar
  • 20-12-2008, 21:34:04
    #6
    demek ki kriz onlarıda vurmuş ne diyelim yada geçici olarak koymuşlar deneme yapmış olabilirler de. Tutulur mu tutulmaz mı diye buda mantıksızca oldu
  • 20-12-2008, 21:37:20
    #7
    Jival adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koskoca atv bi script yazdıramamış
    heh işte bunu dedim bende
  • 20-12-2008, 21:38:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Şaka yapıyorsunuz değil mi? Yoksa, Türkiye'nin en büyük televizyon kanallarından birinin, 1000 YTL para verip de script yazdıramamasını "krize" ya da "ekonomik herhangi bir nedene" bağlamak komik açıkçası.
  • 20-12-2008, 21:39:55
    #9
    En azından hala ingilizce olan yerleri türkçe yapıp açar insan ben utandım be