Şaka yapıyorsunuz değil mi? Yoksa, Türkiye'nin en büyük televizyon kanallarından birinin, 1000 YTL para verip de script yazdıramamasını "krize" ya da "ekonomik herhangi bir nedene" bağlamak komik açıkçası.