Yeni sitemi incelemenizi istiyorum magazin sitesi yorumlarınızı bekliyorum bu arada temayı ben duzenledim ben çok begendim ama sizinde eleştirilerinizi bekliyorum tesekkurler şimdiden
www.Gecegezenler.com
Gecegezenler.com
4
●587
- 07-12-2006, 19:07:15Üyeliği durduruldubulduğum en kapalı resimlerdi magazinden birilerinin konusunu yayınlıcaksam resimlerinide koymak zorundayım tabiki ama ****** dicegin kadar ne bi içerik var nede çıplaklık hiç yok demiyorum ama asla tamamen bir ****** site tarzında biyer denilemez bence logoya gelince haklısın yeni ogreniyorum banner yapmayı pek hoş olmamış olabilir yinede tesekkurler yorum için
- 07-12-2006, 23:01:28Üyeliği durdurulduSevgili Hitch mektubuma burda baslarken....HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana ilk diyecegim demekki bu kadar ögretmişsin ikinci diyecegim o anket yazısını sen koydun uste ucuncu diyecegim ben sitenin rengini çokk seviyorum -ACMICAM RENGİ FELAN- yanlız hangi haberi 5 e dusurcem malesef anlamadım acık resimlere gelince dediğim gibi (magazin) sitesi asla sırf resim amaclı olmasada ilgi çekmek için ufak nuanslar kullandım dost siteler yazısındada haklısın ama biliyosun şablonu senden çalıp tasarladım sendede oyle o yazı sitende istersen site ismi veriyim sonuncusuda sen olmasan ben bu az begenilen sitenin (s )sini bile yapamazdım ben hersey için tesekkur ederim canım
