• 19-12-2008, 22:48:25
    #1
    Hackerım yok soyle yaparım yok boyle yaparım dıyen sevgılı arkadaslar su ermenılere destek veren sozde aydın ınsanların dersını kım verecek bırlık olmamız bır avuc vatan haınlerının derslerını vermek gerekıyor yapabılen lutfen sunları sustursun bu dava hepımızın bunlar boyle konustukca kahraman ecdadımızın kemıklerı daıma sızlayacaktır lutfen sunlara hıc olmasa bır mesaj verelım umıd edıyorumkı aramızda cok ıyı beyınlerın oldugunu tskler........


    Bır avuc Hain Bizi Rezil EDEMEZ.........
  • 19-12-2008, 22:51:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    burada hackerım diyen mi var ki , hem özür dileme kampanyası baslatan siteyide biliyoruz ki hacklediler.
  • 19-12-2008, 23:04:22
    #3
    onların elıne koluna saglık helal olsun bu ulke yanlız deıl turk genclerı ya cok duygulandım aslan be kımler yapmıssa
  • 20-12-2008, 02:49:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tamamen hit amaçlı bir site daha.
  • 20-12-2008, 03:32:46
    #6
    Buna da bi el atmalılar.
  • 20-12-2008, 04:07:56
    #7
    was
    Üyeliği durduruldu
    hack kadar abestle iştigal olarak nitelendirebileceğim sayılı iş vardır.Sebebine gelince böyle bir deface(sitenin sadece dosyalarını değiştirmek olarak kabaca nitelendirebiliriz) eylemi sonucunda ne kazanmış oluyoruz?Kişilerin zihinlerindeki fikirleri değiştirmediğiniz sürece yaptığınızın pek bir anlamı yok.Eğer bahsettiğiniz siteler deface edilirse o hack yaptığını zanneden ve kendini hacker sanan kişilerin boşa vakit harcaması dışında , gençliklerini harcamaları ve bir gün yakalanmalarına sebep olmanız umarım sizi mutlu eder.
  • 20-12-2008, 05:21:31
    #8
    Webmaster forumundayız.