hack kadar abestle iştigal olarak nitelendirebileceğim sayılı iş vardır.Sebebine gelince böyle bir deface(sitenin sadece dosyalarını değiştirmek olarak kabaca nitelendirebiliriz) eylemi sonucunda ne kazanmış oluyoruz?Kişilerin zihinlerindeki fikirleri değiştirmediğiniz sürece yaptığınızın pek bir anlamı yok.Eğer bahsettiğiniz siteler deface edilirse o hack yaptığını zanneden ve kendini hacker sanan kişilerin boşa vakit harcaması dışında , gençliklerini harcamaları ve bir gün yakalanmalarına sebep olmanız umarım sizi mutlu eder.