Webmaster Blog
23
●1.440
- 05-12-2006, 21:42:14Üyeliği durdurulduKopyalarken div taglarınıda kopyalaıyorsun. Buda sitedeki div lerle karışıyor. bu yüzden kayıyor.Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca eğer webmaster blogu yapıyorsan kopyala yapıştır yapacaksan bence siteyi kapat . (sadece öneri) - 06-12-2006, 16:55:14Üyeliği durdurulduSadece bazı yazıları kopyala yapıştır olarak kullanıyorum..SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğunu kendim yzdım.
Yorumlar için teşekkürler.. - 10-12-2006, 17:46:01Üyeliği durdurulduYok yaw bizde çok para ne arar..Gokchan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okul harçlıklarından artırdığımızla yapıoz herşeyi
Elimden geldiğince kendim yazmaya çalışıyorum zaten..
Teşekkürler.

