• 05-12-2006, 21:39:28
    #10
    basarılı bir site
  • 05-12-2006, 21:42:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim düzeldi ama ben hala şaşkın 1 durumdayım..
    Kopyalama ile kaymanın nasıl bir alakası olabilir???
    Ayrıca ben her yazıyı ekledikten sonra 3-4 kere refresh yaparak sayfayı kontrol ediyorum.
    Bu daha yeni olmuş
    Kopyalarken div taglarınıda kopyalaıyorsun. Buda sitedeki div lerle karışıyor. bu yüzden kayıyor.
    Ayrıca eğer webmaster blogu yapıyorsan kopyala yapıştır yapacaksan bence siteyi kapat . (sadece öneri)
  • 06-12-2006, 16:55:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kopyalarken div taglarınıda kopyalaıyorsun. Buda sitedeki div lerle karışıyor. bu yüzden kayıyor.
    Ayrıca eğer webmaster blogu yapıyorsan kopyala yapıştır yapacaksan bence siteyi kapat . (sadece öneri)
    Sadece bazı yazıları kopyala yapıştır olarak kullanıyorum..

    Çoğunu kendim yzdım.

    Yorumlar için teşekkürler..
  • 08-12-2006, 23:42:15
    #13
    Üyeliği durduruldu
    başarılı bi site güzel bi tasarım.
  • 09-12-2006, 14:02:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler

    Yorumlarınızı bekliyorum..!
  • 10-12-2006, 11:34:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun

    Wm Araçlar Olsa Güzel olur pagerank ölçer gelecek pagerank backlink checker gibi
  • 10-12-2006, 13:01:33
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Yorumun için sağol Uğur..

    Malum yeni siteler açıyorum..
    En kısa zamanda ekleyeceğim onları..
  • 10-12-2006, 17:42:59
    #17
    Alone Bu Ara Büyük Bir Atakta

    Öğrendiği Herşeyi Uygulayıp Bir Site Açıyor Babasında Para Çok Nasıl Olsa

    Ama Oturup Buraya Makale Yaz Forumda Okuduklarını Harmanlayarak

    Her şey gönlünce olsun
  • 10-12-2006, 17:46:01
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Gokchan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alone Bu Ara Büyük Bir Atakta

    Öğrendiği Herşeyi Uygulayıp Bir Site Açıyor Babasında Para Çok Nasıl Olsa

    Ama Oturup Buraya Makale Yaz Forumda Okuduklarını Harmanlayarak

    Her şey gönlünce olsun
    Yok yaw bizde çok para ne arar..

    Okul harçlıklarından artırdığımızla yapıoz herşeyi

    Elimden geldiğince kendim yazmaya çalışıyorum zaten..

    Teşekkürler.