Kopyalarken div taglarınıda kopyalaıyorsun. Buda sitedeki div lerle karışıyor. bu yüzden kayıyor.
Ayrıca eğer webmaster blogu yapıyorsan kopyala yapıştır yapacaksan bence siteyi kapat . (sadece öneri)
Sadece bazı yazıları kopyala yapıştır olarak kullanıyorum..
Çoğunu kendim yzdım.
Yorumlar için teşekkürler..