SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kopyalarken div taglarınıda kopyalaıyorsun. Buda sitedeki div lerle karışıyor. bu yüzden kayıyor.
Ayrıca eğer webmaster blogu yapıyorsan kopyala yapıştır yapacaksan bence siteyi kapat . (sadece öneri)
Sadece bazı yazıları kopyala yapıştır olarak kullanıyorum..

Çoğunu kendim yzdım.

Yorumlar için teşekkürler..