• 02-12-2008, 14:28:43
    #10
    Teşekkürler, Kafkars.
  • 02-12-2008, 14:32:42
    #11
    La bu logo ne böyle , girdiğime pişman ettin beni ha:| ama script biraz hoş sen sevgi kattımıydın olay biter
  • 02-12-2008, 14:56:33
    #12
    Neyse konu çok geyik olmuş cevap atmayım daha fazla dağılmasın
  • 02-12-2008, 15:22:24
    #13
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse konu çok geyik olmuş cevap atmayım daha fazla dağılmasın
    Zaten dağıttın kendini yeter artık.
    Msn'den yaz, sıkıyosa.
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    La bu logo ne böyle , girdiğime pişman ettin beni ha:| ama script biraz hoş sen sevgi kattımıydın olay biter
    Zaten bütün mesele bu.
  • 03-12-2008, 02:36:52
    #14
    hayırlısı olsun...
  • 04-12-2008, 14:17:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    peksoft'um açtın demek hee.
    scripti bitirdin sonunda admin paneline inş çeki düzen verdin
    senin yüzünden kör muamelesi gördük
    hadi hayırlısı olsun
    seo tavsiyeleirmide msn de sölerim
    mujk
  • 04-12-2008, 17:37:48
    #16
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peksoft'um açtın demek hee.
    scripti bitirdin sonunda admin paneline inş çeki düzen verdin
    senin yüzünden kör muamelesi gördük
    hadi hayırlısı olsun
    seo tavsiyeleirmide msn de sölerim
    mujk
    Mehmet37 ve Medea teşekkürler.
    Menüyü sağ üst köşeye sabit koydum, sende görmedin. Monitörün yarısınamı bakıyosun sen, kendi sitelerinden video izlerken napıyosun merak ettim