Neyse konu çok geyik olmuş cevap atmayım daha fazla dağılmasın
Zaten dağıttın kendini yeter artık.

Msn'den yaz, sıkıyosa.
La bu logo ne böyle , girdiğime pişman ettin beni ha:| ama script biraz hoş

sen sevgi kattımıydın olay biter
Zaten bütün mesele bu.