Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse konu çok geyik olmuş cevap atmayım daha fazla dağılmasın
Zaten dağıttın kendini yeter artık.
Msn'den yaz, sıkıyosa.
WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
La bu logo ne böyle , girdiğime pişman ettin beni ha:| ama script biraz hoş sen sevgi kattımıydın olay biter
Zaten bütün mesele bu.