• 01-11-2006, 18:52:27
    #1
    Site daha 2,5 haftaLık feLan. Amasya ili ve ilçelerinin hakkinda biLgiler mevcut.
    Siteye OpenSef kurdum kurdum ve iyi bir seo oluştu.. Yeni olmasina rağmen seo ile googLe amasya aramalarina 3. sayfanin ilk başlarına kadar geldim. ve her geçen gün yükselmeye devam ediyorum... Peki sizin düşünceleriniz nelerdir ?
  • 01-11-2006, 19:13:34
    #2
    http://www.amasyatr.com


    cok yavas acılıo google reklamı rengini değiş bence uymamıs
  • 01-11-2006, 19:19:33
    #3
    ßende ßenim ßağlantımdan sanıyordum modulleri biraz azaltiyim o zaman.. tsk ederim
  • 01-11-2006, 21:57:28
    #4
    favicon.ico yu da uğur böceği yapabilirsiniz. Güzel bir çalışma kolay gelsin...
  • 01-11-2006, 22:36:51
    #5
    Aslinda Amasya'nin Simgesi Elma.. O uğur böceklerini Elma Yapmayi düşündüm çok daha mantıkLı olur die Lakin; çoğu kişiye sordum bu şekilde uğur böcekleri daha qüzel duruyormuş bende değiştirmedim tsk ederim "asoza " güzel fikir..
  • 01-11-2006, 22:57:23
    #6
    Yakışır Amasya'ya
    Bide uğurböceklerini elma yapsana bence daha güzel olurdu
    Birde google reklam renkleri hiç olmamış arka plana uygun birşeyler yapsan daha iyi giderdi

    Bu arada senin memleket Amasya mı