Aslinda Amasya'nin Simgesi Elma.. O uğur böceklerini Elma Yapmayi düşündüm çok daha mantıkLı olur die Lakin; çoğu kişiye sordum bu şekilde uğur böcekleri daha qüzel duruyormuş bende değiştirmedim tsk ederim "asoza " güzel fikir..