Konu
Amasyatr.com
01-11-2006, 22:36:51
#5
Ntie
Aslinda Amasya'nin Simgesi Elma.. O uğur böceklerini Elma Yapmayi düşündüm çok daha mantıkLı olur die Lakin; çoğu kişiye sordum bu şekilde uğur böcekleri daha qüzel duruyormuş bende değiştirmedim
tsk ederim "asoza " güzel fikir..