• 04-10-2008, 12:19:19
    #19
    Güzele benziyor başarılar.
  • 04-10-2008, 19:20:07
    #20
    Bilge47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzele benziyor başarılar.

    teşekkürler usta sizlere laik olmaya çalışıyoruz...








    Not: herkes sitemin eksiklerini ve önerilerini yazarsa dahada güzel olacak..
  • 04-10-2008, 19:56:38
    #21
    fena değil ama alt bölümde bir kayma var (ff' de)
    ikincisi uzun soluklu bir proje düşünüyorsan illegal içerik barındırmamalısın (c!rack) gibi
  • 04-10-2008, 20:55:42
    #22
    Siteye emek verilmiş oldugu belli

    ama siteye portal konulması pek iyi olmamış kanımca
    ayrıca 'tartışma forumu' yazan yeri editlesen süper olur...
    forumda bazı içeriklere de yerverilse fena olmazdı

    Başarılar
  • 04-10-2008, 21:02:06
    #23
    Mettoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye emek verilmiş oldugu belli

    ama siteye portal konulması pek iyi olmamış kanımca
    ayrıca 'tartışma forumu' yazan yeri editlesen süper olur...
    forumda bazı içeriklere de yerverilse fena olmazdı

    Başarılar

    tartışma forumları yazan yeri editledim Forum Olarak..... Portal iyi olmamış dıyorsunuz fakat diğer çoğu portaldan farkı üye olmak şart değik kimseyi üye olmaya zorlamıyor portal....... forumdada hangi içeriklerine yer verilmesini istiyorsunuz biraz daha açarsanız daha iyi olacak yorum yaptıgınız için teşekkurler!
  • 04-10-2008, 21:07:19
    #24
    portal kötü degil ama olmasa da olurdu portal güzel

    mesala oyun videoları vb videolar olabilirdi..

    rica ederim (:
  • 04-10-2008, 21:09:20
    #25
    Mettoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    portal kötü degil ama olmasa da olurdu portal güzel

    mesala oyun videoları vb videolar olabilirdi..

    rica ederim (:

    sitede zaten oyun videoları modülü var + forumdada yer verdim bazende son çıkan oyunların videolarının tanıtımını ana sayfaya haber olarak ekliyorum siteye iyi bakmadınız sanırım yinede çok teşekkür ederim öneride buludnugunuz için
  • 05-10-2008, 18:38:24
    #26
    www.ultimaoyun.com SatıLıktıR pr2

    siteyi satılığa çıkarmışsın. Neyse inşallah alıcınız olur. Bu arada biraz daha mat renklerle sunulabilir diye düşünüyorum. Yada Tek renk tonlamasından vazgeçip 2 veya 3 renk ile biraz daha renklendirme olabilir.
  • 05-10-2008, 18:47:10
    #27
    DomainSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.ultimaoyun.com SatıLıktıR pr2

    siteyi satılığa çıkarmışsın. Neyse inşallah alıcınız olur. Bu arada biraz daha mat renklerle sunulabilir diye düşünüyorum. Yada Tek renk tonlamasından vazgeçip 2 veya 3 renk ile biraz daha renklendirme olabilir.

    site satlığa çıkarıldı bir zamanlar doğrudur ama o konu çok eski..... şuan satmayı düşünmüyorum okadar emek verdikten sonra insanın sitesini başka birine teslim etmesi pis koyar ama iyi para verirlerse satarız herşeyile

    Neyse Asıl Konuya Gelelim, Yorumunuzu İleriki Zamanlarda Değerlendirecem,Yorum Yaptıgınız İçin Teşekkürler.....




    Alıntı
    Yorum Yap,Google Reklamına Tıklayım zuhay hehehe(yorum yapan herkese teşekkürler!