Siteye emek verilmiş oldugu belli
ama siteye portal konulması pek iyi olmamış kanımca 
ayrıca 'tartışma forumu' yazan yeri editlesen süper olur...
forumda bazı içeriklere de yerverilse fena olmazdı
Başarılar
tartışma forumları yazan yeri editledim Forum Olarak..... Portal iyi olmamış dıyorsunuz fakat diğer çoğu portaldan farkı üye olmak şart değik kimseyi üye olmaya zorlamıyor portal....... forumdada hangi içeriklerine yer verilmesini istiyorsunuz biraz daha açarsanız daha iyi olacak yorum yaptıgınız için teşekkurler!