• 19-10-2006, 19:46:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    www.hakia.com hakkındadır.
    Kimsin olum sen nesin nasıl bişeysin. Bu nasıl bir dirayettir bir insan hiç mi yılmaz. Yıllardır var lan bu site. Hep giriyorum hep var. Hep aratıyorum. Hep buldurtuyorum. Kimsin lan ? Binlerce arama motosikleti gibi google'ın altına da yatmıyorsun. yahoo ya da yalamalık etmiyorsun. Kendin indexliyorsun.

    Çok güzel sonuç çıkartıyorsun lan. Spam çıkarmıyorsun allahsız. Hadi yıkıl. Helal olsun. Manyak. Deli.
  • 19-10-2006, 19:47:28
    #2
    biz bu konuyu tartışmıştık t,urcell in sahbinin bir bölümü bildiğim kadarı ile googleden güzel özelliği de var
  • 19-10-2006, 19:54:03
    #3
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    mokoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.hakia.com hakkındadır.
    Kimsin olum sen nesin nasıl bişeysin. Bu nasıl bir dirayettir bir insan hiç mi yılmaz. Yıllardır var lan bu site. Hep giriyorum hep var. Hep aratıyorum. Hep buldurtuyorum. Kimsin lan ? Binlerce arama motosikleti gibi google'ın altına da yatmıyorsun. yahoo ya da yalamalık etmiyorsun. Kendin indexliyorsun.

    Çok güzel sonuç çıkartıyorsun lan. Spam çıkarmıyorsun allahsız. Hadi yıkıl. Helal olsun. Manyak. Deli.
    mokoko bu nasıl bir övme biçimidir ya
  • 19-10-2006, 20:00:45
    #4
    WoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mokoko bu nasıl bir övme biçimidir ya
    biz mokokoyu öyle seviyoruz :P
    onun özelliği o..
  • 20-10-2006, 21:26:01
    #5
    Fikir babasının bir Türk olması güzel ve aramayı sorulan sorulara cevap olarak yapması daha güzel yapay zekaya bir adım. Ayrıca proje ilk açıklandığında 5 milyon dolarlık bir destek sağlanmış...

    Bence ileride daha da çok konuşulacak...
  • 14-05-2007, 11:24:02
    #6
    şu soru sorma meselesini anlamadım hala ben ya :P
  • 14-05-2007, 12:20:59
    #7
    hakia Search Engine Beta
    anladın mı?
  • 14-05-2007, 13:05:03
    #8
    hakia Search Engine Beta

    who are you

    hakia Search Engine Beta

    uy güzelmiş

    lan ne güzelmiş lan

    db e mi eklemiş adam tüm soruları naapmış nası yapmış :S
  • 14-05-2007, 16:34:05
    #9
    ulan birde aspx diğerleri gibi php değil.