Hakia - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hakia
13
●
1.060
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Hakia
1
2
14-05-2007, 16:35:56
#10
zedrh+
Misafir
mokoko = ****** arakadaşlar
14-05-2007, 16:37:32
#11
Labidu
Misafir
''Bir gün herkes Hakia kullanacak.''
****** (14 mayis 2007)
14-05-2007, 16:41:06
#12
Cem1
Alıntı
''Bir gün herkes Hakia kullanacak.''
****** (14 mayis 2007)
çok beklersin riz abi
14-05-2007, 16:44:34
#13
FreeLance
Üyeliği durduruldu
Sava$ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ulan birde aspx
diğerleri gibi php değil.
aspx denmez ona asp.net
14-05-2007, 16:45:59
#14
Sava$
anladın sen onu freelance
bu arada hakia da çalışan emre adında biri.
hakia Blog » Blog Archive » Day 1 Post
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler