• 14-05-2007, 16:35:56
    #10
    Misafir
    mokoko = ****** arakadaşlar
  • 14-05-2007, 16:37:32
    #11
    Misafir
    ''Bir gün herkes Hakia kullanacak.''
    ****** (14 mayis 2007)
  • 14-05-2007, 16:41:06
    #12
    Alıntı
    ''Bir gün herkes Hakia kullanacak.''
    ****** (14 mayis 2007)
    çok beklersin riz abi
  • 14-05-2007, 16:44:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sava$ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan birde aspx diğerleri gibi php değil.

    aspx denmez ona asp.net
  • 14-05-2007, 16:45:59
    #14
    anladın sen onu freelance

    bu arada hakia da çalışan emre adında biri.

    hakia Blog » Blog Archive » Day 1 Post