Web 2 Logo Üretici - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Web 2 Logo Üretici
9
●
894
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Web 2 Logo Üretici
1
2
27-08-2008, 19:13:41
#1
Cem1
Msn logo yaratıcısı , msn logo oluşturucusu, web 2 logo creator, bedava logo
netten bulduğum bir scripti kurdum ve biraz düzenledim ve grafikle alakası pek fazla olmayan arkadaşlar için çok güzel bir kaynak diye düşündüm
27-08-2008, 19:27:51
#2
Ferad
Script w*a*r*e*z değil ise bizimle yaplaşır mısınız ?
27-08-2008, 19:29:04
#3
Cem1
Alıntı
Script w*a*r*e*z değil ise bizimle yaplaşır mısınız ?
açık konuşayım bilmiyorum eğer öyleysede nulldur bulunca pm ile atarım
27-08-2008, 19:33:20
#4
myrmidon
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ephitet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logo yu yarattıktan sonra .php olarak çıkıyor kayıt etmiyor ?
processimg.php içinde logonuz çıkacak ona sağ tuş farklı kaydet diyerek kaydedin .
27-08-2008, 19:33:23
#5
tolgay007
resimi alabilsek bide
27-08-2008, 19:43:37
#6
tolgay007
ben print screen ile aldım sizde öyle alabilrsiniz
27-08-2008, 19:44:14
#7
Cem1
Alıntı
O kadarını zaten biliyorum
Kaydetmiyor
hmm php kodlamada pek fazla bildim yok
tek yol şimdilik print screen görünüyo ama en kısa sürede halledeceğim
27-08-2008, 19:45:15
#8
mavcil
Logo kaydedilemiyor. scr ile aldım
27-08-2008, 20:01:47
#9
Cem1
Alıntı
Ps ile alınca kalite kaybı oluyor (: Yinede sağol Cem
Repliyecektim 24 saat dedi (:
düşünmen yeterli
bende arkadaşların yardımı ile halledicem en kısa sürede söylediğin için teşekkür ederim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler