• 27-08-2008, 19:13:41
    #1
    Msn logo yaratıcısı , msn logo oluşturucusu, web 2 logo creator, bedava logo netten bulduğum bir scripti kurdum ve biraz düzenledim ve grafikle alakası pek fazla olmayan arkadaşlar için çok güzel bir kaynak diye düşündüm
  • 27-08-2008, 19:27:51
    #2
    Script w*a*r*e*z değil ise bizimle yaplaşır mısınız ?
  • 27-08-2008, 19:29:04
    #3
    Alıntı
    Script w*a*r*e*z değil ise bizimle yaplaşır mısınız ?
    açık konuşayım bilmiyorum eğer öyleysede nulldur bulunca pm ile atarım
  • 27-08-2008, 19:33:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo yu yarattıktan sonra .php olarak çıkıyor kayıt etmiyor ?
    processimg.php içinde logonuz çıkacak ona sağ tuş farklı kaydet diyerek kaydedin .
  • 27-08-2008, 19:33:23
    #5
    resimi alabilsek bide
  • 27-08-2008, 19:43:37
    #6
    ben print screen ile aldım sizde öyle alabilrsiniz
  • 27-08-2008, 19:44:14
    #7
    Alıntı
    O kadarını zaten biliyorum Kaydetmiyor
    hmm php kodlamada pek fazla bildim yok tek yol şimdilik print screen görünüyo ama en kısa sürede halledeceğim
  • 27-08-2008, 19:45:15
    #8
    Logo kaydedilemiyor. scr ile aldım
  • 27-08-2008, 20:01:47
    #9
    Alıntı
    Ps ile alınca kalite kaybı oluyor (: Yinede sağol Cem Repliyecektim 24 saat dedi (:
    düşünmen yeterli bende arkadaşların yardımı ile halledicem en kısa sürede söylediğin için teşekkür ederim