Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo yu yarattıktan sonra .php olarak çıkıyor kayıt etmiyor ?
processimg.php içinde logonuz çıkacak ona sağ tuş farklı kaydet diyerek kaydedin .