Oyun Efendisi
21
●1.338
- 14-10-2006, 11:23:25tribles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynn katılıyorum rengarenk hoş durmamış. - 14-10-2006, 12:24:23Hımm Teşekkürler oysakı arkaplan rengiş benim ç.ok hoşuma gitmişti değiştirin diyorsanız değiştirmek lazım ama adsense reklamını koymanın bi sakıncası yok diye biliyorum eğer benim bilmediğim bişeyse lütfen söylermisiniz bosuna banlanmayalım...
- 14-10-2006, 12:36:21Üyeliği durdurulduben bir çok sitede gördüm bu şekilde ama banlanabilirsiniz de

arka planı değiştir,bak ben de çocuğum 14 yaşındayım ziyaretçilerin beğenebileceğini düşünme,onun dışında siten çok güzeL oLmuş... - 14-10-2006, 12:52:33enver bu şekilde banlanan ve tıkları sayılmayan bir çok kişi biliyorumENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın 100 tıkı var gelen para 1 dolar
çünkü zorla ve reklamverenlerin haklarına ters düşen bir yerleşim sözkonusu - 14-10-2006, 12:56:26Ama sonuçta zorla tıklanma diye birşey yok ki belli bir saniye sonra kendiliğinden oyuna bağlanıyor ve bu şekilde kullanan çok site var diye biliyorum
Arkadaslar evet bu şekilde adsense reklamı koyardanız banlanırsınız diyen var mı ?

Ne yapalım yeni bir arka plan yapalım 
kesin banlanma sebebi mi bu