ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende adsensenin bu durumunu bilmiiyordum. bende kaldırdım sitemden şimdi kesin banlanma sebebi mi bu
enver bu şekilde banlanan ve tıkları sayılmayan bir çok kişi biliyorum
adamın 100 tıkı var gelen para 1 dolar
çünkü zorla ve reklamverenlerin haklarına ters düşen bir yerleşim sözkonusu