Site Adresim : http://furkancoskun.online/
Sizce Güzel Olmuş mu ?
Kişisel Web Sitem- Görüşleriniz
15
●360
- 26-12-2019, 00:17:13Merhaba, genel olarak şahsi fikrimi söyliyeyim. Girişte ufak bir animasyon var bence gereksiz, Geliştirdiğim projeler bölümü üzerine gelince rengi değişiyor, onun yerine pembemsi renk olsa daha hoş olur. Lütfen yorumlarımı yanlış algılama, ben olsam öyle yapardım fakat zevkler ve renkler tartışılmaz
Siten genel anlamda çok hoş .
- 26-12-2019, 00:22:59Hocam güzel görünüyor zaten sizin zevkinize kalmış.
Benim size naçizane tavsiyem Türkçe'yi güzel kullanmaya özen gösterin. Sadece birkaç cümle okudum ve Türkçe karakter hataları, yazım yanlışları vs. fark ettim. Bunları düzeltirseniz sizi daha profesyonel gösterecektir diye tahmin ediyorum.
Başarılar dilerim.

Siten genel anlamda çok hoş .