Merhaba, genel olarak şahsi fikrimi söyliyeyim. Girişte ufak bir animasyon var bence gereksiz, Geliştirdiğim projeler bölümü üzerine gelince rengi değişiyor, onun yerine pembemsi renk olsa daha hoş olur. Lütfen yorumlarımı yanlış algılama, ben olsam öyle yapardım fakat zevkler ve renkler tartışılmaz Siten genel anlamda çok hoş .