• 03-10-2006, 01:19:28
    #10
    Teşekkürler MELS ve vlvx
  • 05-10-2006, 00:38:41
    #11
    arkadaşlar siteye google reklamları ekledim renler uyumlumu sizce yokda daha göze batan renler mi kullanılmalı
  • 05-10-2006, 00:41:58
    #12
    Misafir
    Gayet uyumlu ads reklamları ziyaretçi sayın iyi olursa gayette tıklama alır.zaten otomobil içerikli reklamlar iyi veriyor bu açındanda güzel bi site

    tasarım ve kodlamada başarılı

    kolay gelsin.
  • 05-10-2006, 00:43:33
    #13
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Google reklamlarını güzel yere koymuşsun gömmüşsün linklerin içine ((:

    Tasarım sade ve çok hoş olmuş işlevlik açısından şahane tbr arkadaşım
  • 05-10-2006, 00:44:02
    #14
    farklı İçerik + El Emeği İkisini birleştirmişin Arkadaşlar gerekli mesajları yazmışlar başarılar tebrikler..
  • 05-10-2006, 00:44:35
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site güzel hoşta

    peki tasarımı kendinmi yaptın die bir soru sorsam ?
  • 05-10-2006, 00:53:57
    #16
    yorumlarınız için teşekkür ederim,siteyi kendim tasarladım
  • 05-10-2006, 00:59:42
    #17
    bu eleştri falan deil, bence siten gayet güzel olmuş.çok büyük emek harcamışsın heryerinden belli.o yüzden tebrik etmek gerek emeğini.

    ama ortada bir yanlış var
    ben senin yerinde olsam üstteki soruya şöyle cevap verirdim.

    "hayır bu tasarımı ben kendim yapmadım.bu hazır templatemoonster oluyor."

    hala yok ben tasarladım dersen tm numarasınıda buraya yazabilirim.
  • 05-10-2006, 01:02:31
    #18
    o templatemonster ile benim sitem arasında bayaa fark var,ordan esinlendim,ama bu siteyle o sitenin tasarımı farklı tamamen.aslında numarayı koyarsan iyi olur herkez görsün farkı