bu eleştri falan deil, bence siten gayet güzel olmuş.çok büyük emek harcamışsın heryerinden belli.o yüzden tebrik etmek gerek emeğini.

ama ortada bir yanlış var
ben senin yerinde olsam üstteki soruya şöyle cevap verirdim.

"hayır bu tasarımı ben kendim yapmadım.bu hazır templatemoonster oluyor."

hala yok ben tasarladım dersen tm numarasınıda buraya yazabilirim.