para verip lisans alan kerizmi? elbette şikayet edince elime bişey geçecek
http://72.14.221.104/search?q=cache:...d=9&lr=lang_tr aynı şekilde aksiforum.com u da şikayet edicem. gerçi açılmıyo şuan
HarikaMp3.org /
37
●3.241
- 27-09-2006, 21:17:28vBulletin - Contact Us - Piracy
Linkler : vBulletin - Links
Buda alamanya
vBulletin - Kontakt - Piraterie
vBulletin - Links - 27-09-2006, 21:19:46Üyeliği durdurulduzeynel koç abi edebilirsin ben yarim iş yapmam hiç bizaman
msn: turksmaster@gmail.com
basladiğim işin yarina birakmam işimi daima sağlama alirim - 27-09-2006, 21:33:28Misafirmurat abi bişey biliyoruzda söylüyozPHP Warner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2006, 21:46:01Üyeliği durdurulduPHP Warner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oo kara verin bak bi ton site hazırladım şikayet edim kazancım olcaksa
- 28-09-2006, 00:39:47Üyeliği durduruldumillet para versin alsın. sen beleş kullan. olmaz öle şey.aksiforum.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2006, 01:20:36Üyeliği durdurulduzedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aksiforum.com lisanssız olduğu için şikayet sonucu kapatılmış 3 eylül tarihinde