para verip lisans alan kerizmi? elbette şikayet edince elime bişey geçecek

http://72.14.221.104/search?q=cache:...d=9&lr=lang_tr aynı şekilde aksiforum.com u da şikayet edicem. gerçi açılmıyo şuan