zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para verip lisans alan kerizmi? elbette şikayet edince elime bişey geçecek
http://72.14.221.104/search?q=cache:...d=9&lr=lang_tr aynı şekilde aksiforum.com u da şikayet edicem. gerçi açılmıyo şuan

aksiforum.com lisanssız olduğu için şikayet sonucu kapatılmış 3 eylül tarihinde