• 18-09-2006, 18:50:29
    #1
    Okulların açılmasıyla bizde siteyi resmen açtık r10'da yazmasakda olmazdı yani;

    Şuan yaklaşık +550 kişi veya grup bulunmakta, Biyografileri tamamlandı denebilir, resim, video, diskografya gibi ayrıntılara yönelmiş durumdayız.Ve bunları 2 kişi yapıyor sayılırız! Kaliteli editörler bizi bulmuyor nedense;(

    Pengamum-For All Fans/Herkes için Tek Fan
    Merakınızı gidereyim, arkadaşımın yaptığı araştırma sonucu bu isim ortaya çıktı;
    endonezyaca Fan kelimesinin karşılığı...

    Eğer sitenizin konusu uygun ise reklam vermeyi düşünüyoruz, Ben herşeyi bu siteye yatırıyorum desem yeridir yada...
    Gördüğünüz gibi yeni bir site ve pr0 sitemiz ama yinede link takası yapacak olursa o ulu insanlara şimdiden çok teşekkür ediyorum... (850 sayfa indexli)
  • 18-09-2006, 19:41:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    isim güzel, site güzel altta coprightlar duruyor daha ne olsun.
    ellerinize sağlık.
  • 18-09-2006, 19:56:19
    #3
    ilk yorumu çok merak ediyordum

    sağolasın
  • 18-09-2006, 20:52:27
    #4
    ilk ulu insanda ben olim bari...
    istersen komik.name ile link değişimi yapabiliriz...
    ayrıca siten güzel olmuş ama pengamum biraz garip bir kelime
  • 18-09-2006, 22:31:44
    #5
    Tabi link takası lazım birşey

    İtiraf edeyim ilk seferlerde bende arada sırada yanlış yazıyordum, yanlış hatırlıyordum

    Ama sonra düşündümki google kelimeside insanın aklında 1 kerede kalacak bir kelime değil!

    Sevgiyle
  • 19-09-2006, 19:07:02
    #6
    müthiş örnek oturdum kaldım...
  • 20-09-2006, 01:22:12
    #7
    ben pengamum ismini sevdim umarım iyi yerlere gelirsiniz şimdilik site biraz acemi duruyo