Okulların açılmasıyla bizde siteyi resmen açtık

r10'da yazmasakda olmazdı yani;
Şuan yaklaşık
+550 kişi veya grup bulunmakta, Biyografileri tamamlandı denebilir, resim, video, diskografya gibi ayrıntılara yönelmiş durumdayız.Ve bunları 2 kişi yapıyor sayılırız! Kaliteli editörler bizi bulmuyor nedense;(
Pengamum-For All Fans/Herkes için Tek Fan
Merakınızı gidereyim, arkadaşımın yaptığı araştırma sonucu bu isim ortaya çıktı;
endonezyaca
Fan kelimesinin karşılığı...
Eğer sitenizin konusu uygun ise reklam vermeyi düşünüyoruz, Ben herşeyi bu siteye yatırıyorum desem yeridir yada...
Gördüğünüz gibi yeni bir site ve pr0 sitemiz ama yinede link takası yapacak olursa o ulu insanlara şimdiden çok teşekkür ediyorum...

(850 sayfa indexli)