rapley adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dediğin noktalar aklımda, ama öğrenci olduğum için onlaı yapmam için çok zaman gerekli.Şimdi bile site bayağı vaktimi alıyor.Ama dediğin şeyler olmayınca da site yarım kalıyor farkındayım. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
tasarım w arezmi yoksa yaptırdınmı ? yaptırdıysan kime yaptırdın pm atarsan sevinirim.