iyi olmuş ama sloganını anlamsız buldum
en kahraman derken çeto ?
Ayrıca yakında bir de dergisi aktif olacak o da En Kahraman Sinema Dergisi olacak...
biraz tuhaf sizi de anlıyorum ama sineperde de superman'ın logosu arka planda da batman ile örümcek adam'ın resimlerini kullanınca aklıma böyle bir slogan geldi,
1280x800 çözünürlükte sitemizi incelerseniz dediklerimi görebilirsiniz.
bunca film kahramanları da bir siteye görsellik katınca iyi gitti be arkadaşlar bu slogan