• 13-06-2008, 22:28:02
    #1
    Forum sitemiz forumelit.com açılmıştır. Sadece şunu söylemek isterim ki; bir çok kişinin yaptığı gibi sahte üyeler yaratarak, foruma clone sokarak online sayısını fazla göstererek insanları kandırarak değil, bilgi paylaşımı ve yapılan işlerle gündeme gelmeye çalışacağım. Sitede az yada çok kişinin üye ve online olması değil, çok bilgi paylaşılması ve mümkün oldukça kaliteli bilgi paylaşılması benim için daha önemlidir. vesaire vesaire fazlada uzatmanın anlamı yok sanırım konu tanıtım için açıldı ama bu konularda önerisi olanların her önerisini değerlendirmeye açığım. Şöyle yapsan daha mantıklı olur, böyle yapman yanlıştır veya sitede şunlar şunlar eksiktir gibi vs.
  • 13-06-2008, 22:35:03
    #2
    site yeni ama içi bomboş.Hiç yoktan bir 50 konu beklerdim.. Neyse tema hoş olmuş.Sağ üstteki türk bayrağını biraz daha güzel yerleştirebilirsin..Veya logoya koyabilirsin..Kısaca tema hoşuma gitti başarılar..
  • 13-06-2008, 23:13:05
    #3
    konu konusunda zaten ufak ufak çalışıyorum. Çöplük bilgiler olmasından öte işe yarar ve google beyamcanın seveceği bilgiler olsun daha iyidir. "Türk bayrağını daha iyi yerleştirebilirsin." demişsin, daha iyi nereye yerleştirebilirim sence, daha güzel nerde durur?
  • 14-06-2008, 00:35:32
    #4
    Hayırlı olsun.
    Foruma mesajlar yazılmadan önce alt forumlarını eklersen iyi olur.
    Hzılı cevapta tıklama özelliği gereksiz.
    Sağdaki dalgalanan bayrağın yerine temaya uygun renkte bir reklam hoş olabilir!
    Logonun sağ alt köşesinden yan yanmış bir 5 rakamı var! Anlamı nedir?
    Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz özelliğini kullanan var mı?
    Başarılar diliyorum Kendimi biran armağan çağlar gibi hissettim
  • 14-06-2008, 00:43:33
    #5
    meet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.
    Foruma mesajlar yazılmadan önce alt forumlarını eklersen iyi olur.
    Hzılı cevapta tıklama özelliği gereksiz.
    Sağdaki dalgalanan bayrağın yerine temaya uygun renkte bir reklam hoş olabilir!
    Logonun sağ alt köşesinden yan yanmış bir 5 rakamı var! Anlamı nedir?
    Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz özelliğini kullanan var mı?
    Başarılar diliyorum Kendimi biran armağan çağlar gibi hissettim
    Alt forumlar zaten aktif değilmi bayrak yerine tatlı bir reklam hallederiz. O yan yatmış "5" değil "V1" anlamına geliyor iyi dileklerin içinde teşekkürlerimi sunarım.
  • 14-06-2008, 09:13:44
    #6
    evet dikkatli bakınca V1 oldugunu gördüm Birde dün yazmayı unutmuşum bi link atsaydın mesajına tıklar giderdik direk Neyse ben yazayım sevabına

    ForumElit - vBulletin